Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

2021-12-02 10:30
Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
 
  • Το 50ο Δημοτικό σχολείο Αθηνών βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας κοντά στην εκκλησία Άγιο Παντελεήμονα. Το 97% των μαθητών/τριών είναι αλλοδαποί και πρόσφυγες. Οι γονείς των μαθητών/τριών εργάζονται πολλές ώρες την ημέρα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αρκετή επαφή με το σχολείο επάνω σε διάφορα εκπαιδευτικά ζητήματα (σεμινάρια, παιδαγωγικές ενημερώσεις, σχολή γονέων).
  • Το σχολείο στεγάζεται σε ένα κτίριο τριών ορόφων που διαθέτει έναν προαύλιο χώρο και κάποιους πρόσθετους χώρους. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι ασφαλείς. Οι αίθουσες διδασκαλίας είναι ευρύχωρες για ένα τμήμα 20-25 μαθητών. Υπάρχει εργαστήριο υπολογιστών, αίθουσα μουσικής και αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, όχι όμως αρκετά μεγάλη για να χωρούν όλοι οι μαθητές στις διάφορες εκδηλώσεις του σχολείου.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
 
Θετικά σημεία:
  • Η συνεργασία μεταξύ σχολείου οικογένειας
  • Ο σεβασμός από την πλευρά των μαθητών/τριών απέναντι στουςεκπαιδευτικούς τους

Σημεία προς βελτίωση:

  • Η μαθητική διαρροή, η χωρίς ενημέρωση εγκατάλειψη του σχολείου και η αναζήτηση στη συνέχεια των μαθητών/τριών
Διοικητική λειτουργία
 
Θετικά σημεία:
  • Η ορθή και σωστή διοίκηση της σχολικής μονάδας
  • Η συνέχιση σχολικών συνεργασιών
 
Σημεία προς βελτίωση
  • Η εξωστρέφει και η διάχυση των καλών πρακτικών που πιστεύουμε ότι τη σχολική χρονιά 2021-22 θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
 
Θετικά σημεία
  • Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα
 
Σημεία προς βελτίωση
  • Υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία